.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش مرگ و ميرتصادفات جاده اى در مازندران
با توجه به تدابير امنيتى در جاده هاى كشور، آمار كشته شدگان تصادف هاى جاده اى در استان مازندران امسال ۱۵‎/۵ درصد كاهش يافته است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ محمدحسين قبادى، جانشين فرمانده انتظامى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: همچنين در زمينه

با توجه به تدابير امنيتى در جاده هاى كشور، آمار كشته شدگان تصادف هاى جاده اى در استان مازندران امسال ۱۵‎/۵ درصد كاهش يافته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ محمدحسين قبادى، جانشين فرمانده انتظامى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: همچنين در زمينه تصادفات درون شهرى نيز ۱۷ درصد كاهش مرگ و مير داشته ايم، اما متأسفانه افزايش تصادف هاى موتورى در سطح استان موجب نگرانى نشده است.
وى افزود: در اين رابطه مقرر شده با موتورسواران فاقد كلاه ايمنى برخورد جدى صورت گيرد و تحت هيچ شرايطى به اين گونه موتورسواران سوخت داده نخواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 دي 1385
به حق حرفهای نشنیده همین دیروز در جاده بخش کجور از توابع نوشهر یک تصادف رخ داد کر دراثر برخورد یک خودروی سمند با یک کامیون راننده سمند کشته وخانم اونیز مجروح وعازم بیمارستان شد لذا به گوش مسئولان برسانید که جاده مذکور از لحاظ امنیتی در سطح بسیار پایینی برخورداراست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.